شجره نامه

 

  • PDF

تقدیم به آنانی که به نیاکان خود عشق ورزیده و در آبادانی ذات خود کوشیده‌اند. نگارش این مجموعه میسر نمی‌شد مگر با همکاری شما نیاکان. بهتر است بدانیم از چه كسانی به وجود آمده‌ایم، با چه كسانی زندگی می‌كنیم، آیندگان نیز بدانند از چه كسانی به‌وجود آمده‌اند و نسبت فامیلی (سببی یا نسبی) هر كس با دیگری چیست، و هر كس از گذشتگان چند سال عمر كرده و در كجا مدفون است.
علم انساب و شجره‌نامه‌شناسي يكي از شاخه‌هاي تاریخ‌نگاري محلي مي‌باشد كه از گذشته دور در كشور ما وجود داشته و علما و دانشمندان زيادي از طريق روش‌هاي خاص خود سعي نموده‌اند كه تاريخچه و شرح حال خاندان‌هاي مختلف را شناسايي و به رشته تحرير درآورند.
با استعانت از خداوند متعال شجره‌نامه یا سلسلة الانسال خاندان افضل كه در تهیه و تنظیم آن از منابع مختلفی استفاده شده است، جهت تكميل تر كردن آن توسط شما عزيزان و فاميل محترم در اين بخش (براي اعضاء وب سايت) به نمايش گذاشته مي شود.

لذا از شما بازديد كننده عزيز تقاضا دارد در صورت مشاهده هرگونه مغايرت و يا اطلاعات بيشتر (تغييرات) در خصوص شجره نامه خاندان افضل، از قسمت " تماس با ما " به اطلاع ما برسانيد.

پيشاپيش از همه كسانی كه به شكل‌های مختلف حضوری و غیر حضوری (مكاتبه یا تلفن) در جمع آوری اطلاعات همكاری نمودند، صمیمانه تشكر و قدردانی می‌نمایم. (مخصوصاً جناب آقاي منصور افضل و سركار خانم شهناز افضل زاده) به امید آنكه ارتباط فامیلی افراد بیشتر و صمیمی‌تر گشته و صله‌ارحام تداوم یابد.

توجه:

شجره نامه خاندان افضل فقط براي اعضاء فاميل افضل قابل مشاهده است اگر شما در وب سايت خاندان افضل عضو هستيد لطفاً از بخش " ورود اعضاء " (ستون سمت راست) وارد وب سايت شويد؛ و اگر عضو خاندان افضل هستيد و در وب سايت عضو نشده ايد از بخش " عضويت در وب سايت " (ستون سمت راست، بخش امكانات) عضو شويد.

مصطفي افضل

موقعيت شما: شجره نامه خاندان